top of page
Visuell identitet
Sammen med designbyrået Superblaise, har vi gleden av å presentere vår nye visuelle identitet. Det nye uttrykket skal være det bærende elementet i vår fremtidige visuelle kommunikasjon, og med dette ønsker vi å skape gjenkjennelse på tvers av medier, så vel i papirutgivelser som i digitale medier.
Den nye logoen er satt sammen av fem elementer som emulerer forskjellige buestrøk som beskriver musikkens mange kunstneriske uttrykk og stemninger. Alt fra de lange rolige til venstre, og til de krasse og korte på høyre side. I logoens elementer gjenfinnes dynamikk og bevegelse, en slags visuell essens av musikkens abstrakte uttrykk. Dette blir forsterket gjennom den aktive bruken av gradering i fargene.
​
Dynamikken og bevegelsen var det også viktig å få frem i både program og andre profilerende uttak. Ved å blåse opp elementene i logoen forsterker vi symbolikken bak logoen samtidig som vi viser til rytmen og energien i profilen.
bottom of page